Friday, June 24, 2005

Cikk alapanyag a hírlevélbe?

(Kép: forgalmi grafikon.)
Miért esett vissza a forgalom?
Rövid válasz: rosszul dolgoznak, és mivel nem megy, leállnak az emberek. (K. példája, saját példáim).
Nem volt oktatás, ami volt (van, a bázisképzés), annak meg nincs értéke. (Honnan tudom?
Megoldás: vissza az alapelvekhez!
3.sz.alapelv: fapados modell: a cég nem oktat és nem szponzorál.
Miért lett mégis oktatás, és JK?
Mert valakinek meg kellett csinálni.
Megoldás:
1. oktatási termékek
2. marketing terv módosítása
(aki nem dolgozik, ne is egyék)
Kulcsember feltételek, szponzori szeződéskötés, oktatási rendszer elmagyarázása, életjelek és tervezés, bázisképzés, mint feltétel.
A Bázisképzés marad, de ősztől önköltségessé tesszük. (Becslésem szerint ez azt jelenti, hogy a BK. részvételi díja kb. 3,000 Ft lesz.)
Legyen értéke a tréningeknek!
Eddig azt vártuk, hogy ingyen kapjunk jó tréningeket, most azt fogom javasolni, hogy amint lehet szüntessünk meg minden céges rendezvényt (jó lenne, ha a születésnapi lenne az utolsó), és a továbbiakban önköltséges legyen a bázisképzés.
Nem lehet szembe menni az alapelvekkel büntetlenül, ez a tanulság.
Ha a MT megváltozik, és helyreáll a mélységi érdekeltség, akkor a nem dolgozó tagok választhatnak: 1 vagy munkát 2. vagy nagyobb fogyasztást kell produkálniuk azért, hogy a HBP pontjaikhoz is hozzájussanak.
Vagyis a feladat, szponzori oldalról a következő: a 2 hónapos oktatási időszak eljuttatni addig az új versenyzőt, hogy pluszban legyen, és legyen minimum 500 pont forgalma. Ha "nem teszi le ezt a vizsgát", nem jogosult a HTBP-re.
Mivel jobban tudok emberekben számolgatni, de 500 pont azt jelenti, hogy
1. családi fogyasztás + saját próbatapaszokra elég: kulcsember
2. személyes fogyasztás (1) és 4 ember egy-egy doboz tapasszal
3. ... majd folytatom

0 Comments:

Post a Comment

<< Home