Friday, June 24, 2005

A dolgok logikája szerint...

...ha az ember túl sokat marad a "kérdező pozicióban", akkor abba néha bele lehet fáradni... jön ki belőlem, pedig ez hülyeség, vagy igaz vagy nem, sokan azt mesélik el, hogy ha igazán szeretik, amit csinálnak, akkor bármilyen sokat dolgoznak, soha nem fáradnak el. Tul.képpen igy vagyok én is, ha bár az 51 évem, és a sportos életmódom mellett csoda, hogy nem vagyok beteg, és csak szépen lassan öregszem... (abbafejezem, mert itt most nem automatikus irásgyakorlat).
A blognak az a szerepe, hogy annyit és azt irok bele, amennyit akarok. Ilyenkor jogom van magamra figyelni, időt is teremtettem rá, kapcsolom könyvhöz vagy kazettához, amelyekkel kiterjesztem a gyakorlat hatását. (Mindig a gyakorlat, a tapasztalat számomra az első, mint mindenkinek, aki enneagram 7-es*)
Arra akarok kilyukadni, hogy úgy veszem észre, sokat dob az időbeosztásomon, ha számon tartom, hogy pontosan mivel mennyi időt töltök...
Jelenleg: 30/70% a Kérdezés/Beszélés arány.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home