Thursday, May 26, 2005

18.

© gordion

"Kedves Barátom!
Gedei Gergely Bán a nevem, de az ismerőseim Gergőnek hívnak.
Néhány hete derült ki rólam, hogy beteg vagyok és a tizedik születésnapomat – 2005. június 09-én – a Szent László Kórházban kell töltenem. Az engem nagy szeretettel kezelő Dr. Kriván Gergely és kollégái azt mondják, hogy csontvelő-átültetésre van szükségem. Megvizsgálták a testvéremet és a szüleimet, de Ők sajnos nem alkalmasak arra, hogy csontvelő donorok legyenek, ezért kérem a Te segítségedet is.
Csontvelő donor olyan 18-55 év közötti egészséges felnőtt lehet, aki önként jelentkezik, hogy nekem és másoknak esélyt adjon a gyógyulásra. Magyarországon csontvelődonornak bármelyik vérellátó állomáson lehet jelentkezni, de aki elsősorban nekem szeretne segíteni, annak adatait – szüleim közvetítésével – orvosaim kérik. A csontvelő donor vizsgálatot, egyszerű vérvétellel azonban csak azoknál végzik el, akik vállalják, hogy rajtam kívül másnak is hajlandóak segíteni - ha arra szükség van.
Ha csontvelő donor nem szeretnél lenni, segíthetsz úgy is nekem, hogy egy speciális módszerrel, Budapesten vért adsz számomra, hogy „trombocitáim” számát növelhessék. A trombocita donorok nálam csak az „A” vagy „O” vércsoportú barátaim lehetnek.
Ha úgy gondolod, hogy csontvelő- vagy trombocita donorként segíteni szeretnél nekem - és másoknak is - úgy kérlek jelentkezz az 57/401-389, 30/9651-006 telefonszámokon vagy a jozsef.gedei@parlament.hu e-mail címen.
Amennyiben a donorrá válás körülményeiről többet szeretnél tudni, kérdezd szüleimet vagy keresd fel a www.laszlokorhaz.hu a www.gyermekklinika.hu a www.dnr.hu/donorinfo/csontvelo.php weboldalakat. Itt arról is kapsz tájékoztatást, hogy mire lenne még szüksége a bennünket gyógyító orvosoknak. Előre is köszönöm neked:
Gergő "

0 Comments:

Post a Comment

<< Home